Збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності
здобувачів освіти у вимогах PISA включає авторські компетентнісно
орієнтовані завдання, тестові запитання з природничо-наукової
грамотності на основі пробних тестових запитань OECD PISA, призначених
для розвитку природничо-наукової компетентності здобувачів освіти.
Збірник можуть використовувати здобувачі освіти основної і старшої
школи, педагоги-предметники закладів загальної середньої освіти,
викладачі закладів профільної середньої освіти, студенти педагогічних
вищих навчальних закладів.
Авторські завдання, їх рівні складності
розроблено в межах опанування концепціями, науковими методами й
ефективності ідентифікації причинно-наслідкових зв’язків, графічних і
візуальних даних; визначення природничо-наукового й математичного
змісту, їх структурування згідно з класифікаційними ознаками завдань
PISA (контексти та ситуації, компетентності, що відпрацьовуються та
розвиваються, знання і ставлення до знань, ситуацій, цінностей),
відповідають основним вимогам текстології, сформульовані й надають змогу
перевірити не лише знання фактів, а й вміння здобувачів освіти критично
аналізувати й вправно оперувати різними видами наведеної інформації.
Блог учителя географії Світлани Шумейко. Він для тих, хто любить свою землю, свою професію,школу, дітей, хто захоплюється подорожами.
Страницы
- Головна сторінка
- Нормативні документи
- Методичний кейс
- Підручники в on-line
- Плани характеристик
- Навчальне відео
- Готуємось до підсумкового уроку
- Готуємось до олімпіади
- Географічні пазли
- ЕЛЕКТРОННІ КАРТИ ТА СЕРВІСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ КАРТ
- Природні чудеса України
- Географічні прилади
- Таємниці географічних назв
- Географічні рекорди та таємниці
- У хвилини відпочинку
- Коли ми вдома
- Практичні роботи
- Інтерактивні карти
- Навчальне відео для 8 класу
- Цікаве про Україну
- З усього світу
- Роботи моїх учнів
вівторок, 13 червня 2023 р.
Збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності учнів у вимогах PISA. Частина 1
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар